نگاهی به تمدن ایرانی

مطالب جالبی از تاریخ ایران وورزش جهان

نگاهی به تمدن ایرانی

مطالب جالبی از تاریخ ایران وورزش جهان

سرگرمی با بازی دادن دیگری ونادیده گرفت احساسات وی

معیار انتخاب شما برای داشتن یک همسر ایده آل چیست ؟آیا فقط به ظاهر او اهمیت میدهید یا این که به تولهایش ؟راستش به نظر من هر کسی آزاد والبته مختار است آن طور که  دوست دارد همسر یا دوست دختر یا پسرش را انتخاب کند ولی تو را خدا وقتی معیارهایی را برای خودتان انتخاب کردیدو به دنبا ل جستجوی آن معیارها در شخصی گشتید و خلاصه این که فرد مورد نظر خود را یافتید/دیگه جوانمردی کنیدو  پای حرف خود باشید واز آن دسته نباشیدکه هر چند وقت یکبا ردوست دختر یا دوست پسرها ی جدیدی را انتخاب میکنند.والا به خدا خیلی زشته که آدم به دیگری خیانت کنه مطمئن باشید اگه امرو ز شما خیانت بکنید فردا حتما به شما خیانت خواهد شد تازه اگه نشه اصلاجالب نیست این قدر راحت بخواهیم با کسی که دو ستش داریم یاشاید هم دوستش نداریم بازی کنیم و آخرشم  قلبش را  به درد بیاریم . کسی رو را میشناختم که همزمان با4نفر دوست بود وبه هر یک از این 4نفر وعده ی ازدواج داده بود در حالیکه به هیچ کدوم از آنها هیچ علاقه ای نداشت وقتی یکبار از ش پرسیدم هدف از این کارها چیه /جوابی که به من داد جالب بوداو گفت: فقط برای سر گرمی خودم  دیگران را سر کار میذار م وجالبه بدونید که من هم یه چیزی به او گفتم که باعث شد به غرورش بربخوره ویکم عاقلانه تر تصمیم بگیره بهش گفتم :عزیزم ازاین که وقت خود را به این بیهوده گی گذروندی وواقعا به بدتری شکل با  خودت بازی کرد ی آیا تتونستی به اندازه ی کافی سر گرم بشی وپیشنهای که من  در حال حاضر برای تو دست گلم دارم اینه که که دیروزتو/  فراموش کن واز امروز یه سرگرمی رو دنبال کن که واقعا میتونه به شما عزیز برای بیشرفتت در زندگیت کمک کنه.ببین اولابا خودت رو راست باش یه لحظه فکر کن شخصیت خود را چقدر کم ارزش و پایین میکنی که بجای پیشرفت در زمینه ایی که استعداد شو/  به یه سری سرگرمی های زود گذر و مسخره که جز کمرنگ جلوه دادن  و کم ارزش کردن شخصیت خودت در بیین افراد بخصوص افراد متشخص   چیز دیگری رو برایت به ارمغان نمیاورد/بهتر نیست مثل خیلی های دیگر  به سرگرمی های مفید ومختلفی ازجمله فوتبال /تحصیلات  /موسیقی و……فکر نکنی؟؟؟؟؟ راستش برای خود من یکی که که اصلا دوست ندارم دیگرا ن با دست انداختنم خودشان را سر گرم کنند / سرگرم کردن خود را هم  با مسخره کردن ودست انداختن دیگران جالب نمی بینم .نویسنده ملیحه م .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد