نگاهی به تمدن ایرانی

مطالب جالبی از تاریخ ایران وورزش جهان

نگاهی به تمدن ایرانی

مطالب جالبی از تاریخ ایران وورزش جهان

گزیده ای از دنیای پزشکی

برای جوان ماندن شکلات ضد پیری آمد
بزرگترین شرکت تولید کننده شکلات در جهان به تازگی شکلاتی تولید کرده است که می‌تواند فرایند پیری را به تعویق بیندازد و چروک‌های پوستی را از بین ببرد.
یوگا احساس انرِژی و نشاط رادر نجات یافتگان سرطان تقویت میکند
نجات یافتگان سرطان ممکن است حتی تا سالها بعد از شیمی درمانی احساس خستگی و ضعف کنند و یا خوابشان با مشکل مواجه شود .مطالعات جدید نشان میدهدکه یوگا میتواند برای یهتر خوابین احساس انرژی و شادابی به انها کمک کند.
10 روش پیشگیری از گاز روده
اغلب افراد به دلیل داشتن عادت های غلط در زندگی دچار نفخ شکم می شوند و یا به گونه ای احساس می کنند که شکم آنها چاق و برآمده شده است. همه ما دوست داریم که شکمی صاف داشته باشیم .اما بیایید منصفانه قضاوت کنیم که با خوردن بسته های چیپس و سابر هله هوله ها انتاظر بهتر از این نباید داشت. اما خبر خوب این است که نفخ شکم با رعایت پاره ای از موارد نه چندان مشکل قابل رفع می باشد. فراموش نکنید که آنچه ما در مورد چاقی و چربی شکم اظهار کردیم مربوط به چربی های حقیقی که در ا ین ناحیه شکل گرفته نیست بلکه این چاقی بیشتر حالت متغییر دارد و ناشی از تورم و نفخ شکم می باشد .
آنچه درباره رِژیم غذایی در دوران بارداری باید بدانید
غذا خوردن همیشه مهم است بویژه هنگامی که در دوره بارداری هستید بنابراین با مصرف غذاهای مغذی از رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید . با وجودیکه شما دو نفری از یک بدن تغذیه میکنید اما به رِژیم غذایی خاصی نیاز ندارید در واقع شما حدودا 300 کالری اضافه تر در روز باید مصرف کنیدو حتی اگر اضافه وزن دارید باید کالری کمتر از این مورد را مصرف کنید .
نکاتی در رابطه با ورزش در بارداری
وزارت بهداشت ، درمان و خدمات انسانی امریکا توصیه میکند هر هفته حداقل 150 دقیقه (2 ساعت و 30 دقیقه) فعالیت هوازی با شدت انجام دهید . اگر شما قبل از باردار شدن بسیار فعال بوده اید ، ممکن است قادر به نگه داری تمرینات خود ، تا زمانی که دکتر شما می گوید باشید . پیش از شروع و یا ادامه هر رژیم ورزشی با دکتر خود صحبت کنید.
شنیدن صدای مادر، اضطراب را از بین می‌برد
محققان در پی یک تحقیق به این نتیجه دست یافتند که شنیدن صدای مادر اضطراب کودکان را از بین می‌برد.
زمان ماندگاری بوتاکس 6 تا 9 ماه است
به گفته عضو انجمن جراحی پلاستیک صورت آسیا، تبلیغات و سخنانی دال بر اینکه عدم تجدید تزریق بوتاکس به علت عادت کردن بدن به این ماده، موجب عمیق‌تر شدن چروک‌ها و یا افتادگی و فلج عضلات می‌شود، صحت و مبنای علمی ندارد.
ایرانی ها سه برابر میانگین جهانی نمک مصرف می کنند
رئیس اداره بهبود تغذیه وزارت بهداشت با اعلام اینکه مصرف زیاد نمک و غذاهای شور از عوامل موثر بر افزایش فشارخون و بروز بیماریهای قلبی و عروقی است، اظهارداشت: مصرف نمک در ایران دو تا سه برابر میانگین جهانی است.
مراقبت بهتر، کلید کاهش مرگ نوزادان در کشورهای درحال توسعه
سازمان جهانی بهداشت در گزارشی اعلام کرد: مراقبت بهتر از نوزادان در نخستین ماه تولد، کلید کاهش میزان مرگ ومیر آنان در کشورهای در حال توسعه است.

برای گردآوری مطالب بالا از سایت سلامت نیوز استفاده شده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد