نگاهی به تمدن ایرانی

مطالب جالبی از تاریخ ایران وورزش جهان

نگاهی به تمدن ایرانی

مطالب جالبی از تاریخ ایران وورزش جهان

چهره ی زیبای من

تجربه ی کمی تلخ برای من اما عبرت آمیز برای شما اسمم کاترینه و25 سالمه.راستش می خواستم یکی از تجربیات  تلخ خود را برای شما بازگو کنم تا شاید عبرتی برایتان شود .فرد نسبتا خوش چهره ای هستم البته این رو خودم نمی کم بلکه دیگران در موردم می گن .و جزآن دسته از آدمها  هستم که تیپ و قیافه /مد برام مهمه.راستش 3 سال پیش وقتی اولین بار دختر خاله ام فرناز بینی شو  به خاطر مد بودن کلاس گذاشتن برای دیگران عمل کرد /به پیروی از ایشون تقریبا همه ی دخترها وپسرهای فامیلمون نیز همین کار رو کردند.بنده هم که خود را در چنین  زمینه هایی سر تر از بقیه می دونستم تصمیم گرفتم دماغمو را عمل کنم که مبادا از بقیه ی عقب بمانم .وبالاخره هم  موفق به انجام این کار شدم .راستش برای بار اول که بعد از عمل موفق شدم تصویر خودم را تو آیینه ببینم  /اون قدر حالم گرفته شد که کم مونده بود به گریه بیفتم .به نظر م دماغم قبل از عمل خیلی خوش فرمتر و خوشگلتر از بعد عمل بود .این ماجرا یه درس بزرگی را بهم داد واون این بود که از هر مدی پیروی نکنم .نمی گم عمل کردن دماغ یا این که اهمیت دادن به چهره بد ه است بلکه بر عکس خیلی هم خوبه که همه به زیبای ظاهریشون اهمیت دارند منتها برای کسی هایی  که طبیعی خوش چهره هستند و مشکلی هم در صورتشان دیده نمی شود.به نظر من ه  خیلی مسخره است که بخاطر مد/ به عمل های جراحی که هم هزینه های زیادی داره وهم خطر های زیادی وهم چنین درد و سختی های عمل رو بیاورند تازه اگه همه ی معایب مثل هزینه و..... را در نظر نگیریم شاید اتفاقی مثل اتفاقی که برای من افتاد  برای شما نیز پیش بیاید .پس توصیه ایی که به عنوان یک دوست به شما میکنم این است که یکم عاقلانه تر در مورد خودتان وزیبایی تان تصمیم بگیرید.نویسنده: کاترین-محبی

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام خوبی عجب وبلاگ خوبی داری با تشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد